2013年12月5日 星期四

自娛 。


女同事眼定定望了我一陣子後細細聲對我說 :「有些私人事想和你說可以嗎 ?

心立即砰砰直跳但故作鎮定回 :「暢所欲言啊。」 
 
她緬婰婰地問 :「你身上那件羊毛衣好像連穿了六個工作天了啊 大家也想問你剛過去的星期六、日你也是穿這嗎  ?
 
我把聲線壓到最低點尷尷尬尬 :「我家中只有這件厚身毛衣啊 .....
 
放工後做完手頭上的「急件」就立即行動 。塞過大會堂,拐過力寶中心,駛入大彿口,跑到天樂里,轉入耀華街,泊入時代廣場。只用咗三十分鐘,怪哉 !
 
係利舞台嘅 UNIQLO 買咗三件襯衫、二件毛衣、一件 Fleece 褸和兩件 Heattech,買單部只不過千三多少少,真低
 
今朝急不及待著哂新衫,個成人真係好似精神爽利,自信心大增。行過女同事身邊便向她打個眼色,耀武揚威一下  
 
女同事回頭望了一眼,便吃吃笑說  :「新衫新褲新毛衣啊  !  新到連襯衫衣領那紙條也沒拆下啊 。」
 
一下語塞了。哩個時候要自我安慰一下,唔係會全日意志消沉好難過 。所以我即時自我催眠 。我估,女同事對我一定有啲嘢,唔係點會咁留意我咁諗完之後個人又意氣風發了
 
今天一定會很美好。 

 

^^

 

 

沒有留言:

張貼留言